قوانین و مقررات فروشکا

کاربران گرامی لطفاً جهت استفاده‌ی بهینه از خدمات و برنامه‌‏های وب سایت و اپلیکیشن فروشکا ، موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید.

کلیه‌ی اصول و رویه‏‌ی فروشکا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. هرگونه به روزرسانی احتمالی و تغییر قوانین مندرج در همین صفحه منتشر می‌شود و استفاده از سایت به معنی پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین موجود می‌باشد.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

ثبت سفارش در فروشکا در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر است. در شهر مشهد، ارسال سفارشات در تاریخ و زمان انتخابی مشتری انجام پذیرفته و به دست مشتری خواهد رسید.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت و اپلیکیشن فروشکا، در صف پردازش قرار می‌گیرند. سعی و تلاش فروشکا بر انجام بی‌نقص این فرآیند می‌باشد با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در انبار فروشکا به پایان برسد (حتی پس از اقدام کاربر به سفارش‌‏گذاری) حق لغو آن سفارش و یا استرداد وجه برای فروشکا محفوظ است. کاربر می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

درصورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف کاربر، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب ایشان واریز خواهد شد.

درصورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده برای فروشکا محفوظ است. فروشکا در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط کاربر واریز و عودت می‌نماید و کاربر با ورود به سایت فروشکا می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی‌ست درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش ایشان قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

 

نمایندگی

فروشکا در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به فروشکا اطلاع دهید.

 

روش پرداخت

مشتریان عزیز می‌توانند هزینه‌ی سفارش خود را به صورت آنلاین، نقدی و یا با استفاده از دستگاه POS (کارت خوان) در محل پرداخت نمایند.

 

شرایط مرجوعی کالا

باتوجه به این‌که کالاهای عرضه شده در فروشکا شامل مواد‌غذایی و کالاهای فاسد‌شدنی می‌باشد، امکان مرجوع نمودن کالاها به‌جز در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجود ندارد.

در صورت انصراف کاربر از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان فروشکا از طریق شماره تلفن 05138821979 اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان فروشکا اطلاع داده شود. کارشناسان فروشکا ایرادهای اعلام شده توسط کاربر را بررسی و کنترل خواهند کرد و در صورت تایید نقص، کالا تعویض و یا در صورت تمایل با کالایی دیگر جایگزین خواهد شد.

اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته، کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به امور مشتریان فروشکا اطلاع داده شود.در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل‌ونقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشکا عودت شود.

 

لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان فروشکا از طریق شماره تماس 05138821979 اطلاع دهید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشکا جدا خودداری نمایید.